Tack för att du använder vår e-tjänst. Ju utförligare du beskriver din fråga, desto bättre svar kan vi ge dig.
Om det är någon uppgift som du är osäker på så kan vi ta reda på det tillsammans vid rådgivningen.
Svarstiden är normalt en vecka men kan variera över året. Under uppvärmningssäsongen (oktober-april) kan det ta längre tid. Vi tar alla frågor i turordning.
Vad händer när du har skickat in ärendet?
- En ärendebekräftelse skickas till dig automatiskt efter att du skickat in din fråga.
- Rådgivningen sker huvudsakligen genom telefonsamtal eller via mejl. Vi kontaktar dig så snart vi kan.
Observera att meddelandet du skickar blir en allmän handling som kan
komma att läsas av andra. Du kan vara anonym, men om du vill att vi ska kontakta dig måste du ange e-postadress eller telefonnummer.
Behandling av personuppgifter
När du använder våra e-tjänster behandlar Lunds kommun dina uppgifter enligt kommunens bestämmelser för personuppgiftshantering.
Personuppgiftshantering på Lunds kommun.
Cookies
Om du har problem med att logga in i våra e-tjänster ber vi dig att stänga av blockering av alla cookies på din enhet.